Тема: Усі професії хороші – вибирай на смак
17.02.2016 17:44Конспект заняття для старшої групи з пріоритетом пізнавального розвитку.
Тема: Усі професії хороші – вибирай на смак
Програмовий зміст: розширювати і збагачувати зміст ігор дітей на теми “Магазин”, “Лікарня”, “Перукарня”; навчати урізноманітнювати зміст ігор, творчо використовувати набуті знання; навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до само оцінювання вчинків; розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин; виховувати доброзичливість і співчуття.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь: Сьогодні до нас принесли посилку, але відкрити її можна тільки тоді, коли вгадаємо загадки.
Хто це смачно варить борщ
І компот готує?
Каші з жару дістає,
І дітей частує? (Кухар.)
Що у кого заболить,
Зразу кажуть: Ай, болить!
Їм спішить на допомогу добрий лікар …(Айболить).
Модну зачіску він зробить
І волосся підстриже. (Перукар.)
Бесіда про згадані професії.
Ось і відкрилась наша посилка. Але всі речі в ній сплутались. Давайте їх розкладемо відповідно до професій.
Дидактична гра “Кому що потрібно для роботи ”
На картинках зображення робочих за професіями. Дібрати предмети, потрібні для їхньої роботи.
Вихователь: Діти, а ким працюють ваші батьки? (Розповіді дітей.)
Вихователь: Багато професій ми з вами згадали. А яка із них найголовніша? Чому?
Діти доходять висновку, що всі професії важливі.
Вихователь: У нашій групі теж є такі куточки, де діти теж можуть перетворюватися на лікарів, кухарів, перукарів, продавців, бібліотекарів. Давайте ми їх відвідаємо. Сідаємо в автобус і поїхали.
Перша зупинка
Все у ньому ми купуємо:
І цукерки й шоколад,
Молоко і хліб духмяний,
Печиво і мармелад. (Магазин.)
Розглядання зони сюжетної гри “Магазин”.
Друга зупинка
Зуби є, а рота немає. (Гребінець.)
Яким є – таким покаже,
І без слів усе розкаже. (Дзеркало.)
Обігравання ситуації “Ведмедик у перукарні”. (Діти розповідають ведмедикові правила поведінки у перукарні.)
Третя зупинка
Від хвороб людей лікує,
З ліками на них чатує. (Лікар.)
Обігравання ситуації “На прийомі у лікаря”(Під час обігравання діти закріплюють назви посад медичних працівників та обладнання ігрового куточка.)
Вихователь: Чуєте – сигнал водія. Нам потрібно повертатися додому.
Дидактична вправа “Де я був”
Проводиться за принципом вправи “Продовжте речення”.
Я бачив шприц – де я був? (Я був у…)
Я бачив гребінець - …
Я бачив хліб, цукерки - …
Я бачив багато ліків - …
Я бачив різний посуд - …
Я бачив багато книг - …
Підсумок
Вихователь: Сподобались ігри? Які найбільше?
- Діти, ви всі гарно гралися, виконали всі завдання. Якщо в майбутньому будете старанно виконувати свої обов’язки, ви станете гарними працівниками.
———
Назад