Тема: Усі професії хороші – вибирай на смак

17.02.2016 17:44

Конспект заняття для старшої групи з пріоритетом пізнавального розвитку.

Тема: Усі професії хороші – вибирай на смак

       Програмовий зміст: розширювати і збагачувати зміст ігор дітей на теми “Магазин”, “Лікарня”, “Перукарня”; навчати урізноманітнювати зміст ігор, творчо використовувати набуті знання; навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до само оцінювання вчинків; розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин; виховувати доброзичливість і співчуття.

     ХІД ЗАНЯТТЯ

    Вихователь: Сьогодні до нас принесли посилку, але відкрити її можна тільки тоді, коли вгадаємо загадки.

      Хто це смачно варить борщ

 І компот готує?

 Каші з жару дістає,

 І дітей частує? (Кухар.)

 

 Що у кого заболить,

 Зразу кажуть: Ай, болить!

 Їм спішить на допомогу добрий лікар …(Айболить).

 

 Модну зачіску він зробить

 І волосся підстриже. (Перукар.)

Бесіда про згадані професії.

    Ось і відкрилась наша посилка. Але всі речі в ній сплутались. Давайте їх розкладемо відповідно до професій.

    Дидактична гра “Кому що потрібно для роботи ”

    На картинках зображення робочих за професіями. Дібрати предмети, потрібні для їхньої роботи.

    Вихователь: Діти, а ким працюють ваші батьки? (Розповіді дітей.)

    Вихователь: Багато професій ми з вами згадали. А яка із них найголовніша? Чому?

    Діти доходять висновку, що всі професії важливі.

    Вихователь: У нашій групі теж є такі куточки, де діти теж можуть перетворюватися на лікарів, кухарів, перукарів, продавців, бібліотекарів. Давайте ми їх відвідаємо. Сідаємо в автобус і поїхали.

 

Перша зупинка

Все у ньому ми купуємо:

І цукерки й шоколад,

Молоко і хліб духмяний,

Печиво і мармелад. (Магазин.)

      Розглядання зони сюжетної гри Магазин.

 

Друга зупинка

Зуби є, а рота немає. (Гребінець.)

Яким є – таким покаже,

І без слів усе розкаже. (Дзеркало.)

       Обігравання ситуації Ведмедик у перукарні. (Діти розповідають ведмедикові правила поведінки у перукарні.)

 

Третя зупинка

Від хвороб людей лікує,

З ліками на них чатує. (Лікар.)

      Обігравання ситуації На прийомі у лікаря(Під час обігравання діти закріплюють назви посад медичних працівників та обладнання ігрового куточка.)

      Вихователь: Чуєте – сигнал водія. Нам потрібно повертатися додому.

      Дидактична вправа Де я був

      Проводиться за принципом вправи Продовжте речення.

     Я бачив шприц – де я був? (Я був у…)

     Я бачив гребінець - …

     Я бачив хліб, цукерки - …

     Я бачив багато ліків - …

     Я бачив різний посуд - …

     Я бачив багато книг - …

  

    Підсумок

    Вихователь: Сподобались ігри? Які найбільше?

   - Діти, ви всі гарно гралися, виконали всі завдання. Якщо в майбутньому будете старанно виконувати свої обов’язки, ви станете гарними працівниками.

Назад