Батьківська сторінка

УВАГА!

09.03.2017 10:42
УВАГА!
Шановні батьки!
З 01.06.2020 року ранкове приймання,
з 07.00 до 8.20 дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь тільки НА ТЕРИТОРІЇ закладу ЗА МЕЖАМИ БУДІВЛІ 
(за несприятливих погодних умов - на вході до приміщення).
Вхід на територію закладу дошкільної освіти дозволено тільки у захисних масках, після проходження скринінгу температури та обробки рук антисептиком.
Вхід у будівлю закладу батькам заборонений.
Уникайте скупчення, зберігайте дистанцію не неменше 1,5 м (орієнтири - позначки на доріжках).

 

Права дитини

12.10.2016 10:13

Пам'ятка для батьків

11.02.2016 13:42

 

Відомі люди про виховання любові до Батьківщини

 

"У вашій родині і під вашим керівництвом росте майбутній громадянин, майбутній діяч і майбутній борець... Все, що відбувається в країні, через вашу душу і вашу думку повинно приходити до дітей" (А.С.Макаренко).

 

"Є багато пологів освіти, але вище за все стоїть моральне виховання, яке робить нас людиною" (В.бєлінський).

 

"Посійте вчинок - пожнете звичку, посійте звичку - пожнете характер, посійте характер - і ви пожнете долю" (Вільям Теккерей).

 

"Світлі дні дитячих вражень, отриманих від спілкування з рідною природою, проводжають людину в життя і укріплюють в ньому бажання віддати свої сили служінню Батьківщині" (А.И.Герцен).

 

«Справжня школа виховання сердечності, душевності і чуйності є сім'я; ставлення до матері, батька, дідуся, бабусі, братів, сестер є випробуванням людяності" (О. Сухомлинський).

 

Стилі батьківської поведінки

11.02.2016 13:36
 

    Характеристика  стилів батьківської поведінки

Стиль поведінки батьків має суттєвий,а іноді й вирішальний вплив на становлення творчих здібностей дитини. Тому важливо знати про стилі батьківської поведінки. Відомий американський психолог Діане Бомрінд називає авторитетних,авторитарних та ліберальних батьків. Отже,можна говорити про відповідні стилі поведінки: авторитетний,авторитарний,ліберальний,індиферентний. У запропонованій таблиці подано стислу характеристику чотирьох стилів батьківської поведінки,виділених на підґрунті співвідношення двох параметрів-батьківського контролю та теплоти стосунків.

Авторитетний (Високий рівень контролю)Визнають та заохочують зростання самостійності своїх дітей.

 (Теплі відносини) Відкриті для спілкування та обговорення з дітьми встановлених правил поведінки;допускають зміну своїх вимог в розумних межах;діти дуже добре адаптовані;впевнені у собі,у них розвинений самоконтроль і соціальні навички,вони добре навчаються у школі та мають високу самооцінку.

 

Авторитарний (Високий рівень контролю)Віддають накази та вимагають їх точного виконання.

 Закриті для постійного спілкування з дітьми;встановлюють суворі вимоги та правила,не допускають їх обговорення;дозволяють дітям лише в дечому бути незалежними від них;їхні діти,як правило,відлюдкуваті,боязкі та похмурі,невибагливі та дратівливі;дівчатка найчастіше залишаються пасивними та залежними протягом підліткового віку та в юності;хлопці можуть стати некерованими та агресивними.

 

Ліберальний (Низький рівень контролю)Слабко або зовсім не регламентують поведінку дитини;безумовна батьківська любов.

(Теплі відносини)Відкриті для спілкування з дітьми,але домінуюча спрямованість комунікації-від дитини до батьків;дітям надана необмежена свобода за умови незначного керівництва з боку батьків;батьки не встановлюють будь-яких обмежень;діти схильні до неслухняності та агресивності,в присутності людей поводяться неадекватно та імпульсивно,невибагливі до себе;в деяких випадках діти стають активними,рішучими та творчими людьми.

 

Індиферентний (Низький рівень контролю)Не встановлюють для дітей ніяких обмежень; байдужі до власних дітей.

(Холодні відносини)Закриті для спілкування;через те,що обтяжені власними проблемами, не залишається сил на виховання дітей;якщо байдужість батьків поєднується з ворожістю(як у батьків,що нехтують власними дітьми), дитину ніщо не утримує від звільнення своїх найбільш руйнівних імпульсів,а також від прояву схильності до асоціальної поведінки.